Teljesítési feltételek és használati útmutató a webshophoz.
Teljesítési feltételek:
A megrendelés feladásához elengedhetetlen a átvételi és fizetési mód kiválasztása.
A webáruházban leadott tortarendelések teljesítését 48 óra után tudjuk vállalni, bizonyos termékeket másnap délutánra is elkészítünk. Ezt a termék leírásánál tüntettük fel.
A választható átvételi módok az alábbiak:
-
Személyes átvétel a Mandula Pont cukrászdákban
Tesco Üzletközpont
3527 Miskolc, Szentpéteri kapu 103. vagy Aldi Üzletközpont 3537 Miskolc, Nagyváthy u. 2. - Kiszállítás minimum 20 000 Ft értékű rendelés esetén Miskolc területén a következő irányítószámokon belül: 3508, 3524, 3525, 3526, 3527, 3528, 3529, 3530, 3531, 3534
Szállítás díja: 2500 Ft
Fizetési mód:
Személyes átvétel esetén üzleteinkben: készpénzes vagy bankkártyás fizetés
Házhozszállítás esetén: készpénzfizetés a futárnál
Webáruházunkon keresztül: bankkártyás fizetés
A szállítási/fizetési módokkal kapcsolatos tudnivalók:
A megrendelésről a vevő e-mailben visszaigazolást kap, amelyben az átvételi és fizetési mód is szerepel.
Kiszállítással kapcsolatos információk:
Szállítás a következő napokon és időintervallumokban teljesítünk:
Szerdától-Vasárnapig: 10:00-12:00 óra között.
Kiszállítást 2023. december 20-ig illetve december 27-29 között vállalunk.
Kérjük kedves Vendégeinket, hogy a gördülékeny kiszállítás érdekében a következőkre figyeljenek:
- Meglepetés torta esetén a megrendelő és a kedvezményezett nevét és telefonszámát is adják meg!
- Biztosítsák, hogy a választott időintervallumban a kért címen tartózkodjanak és figyeljenek a csengőre!
- A kért időintervallumban a megadott telefonszámon elérhetőek legyenek !
- Ha nincs csengő, házszám esetleg bármilyen segítség az útbaigazításhoz a megjegyzés rovatban feltüntethető .
- Intézménybe a főbejáratig/portáig vállaljuk a szállítást ! Amennyiben a portás nem veheti át a rendelést, a megjegyzés rovatban írják meg, az érkezés előtt hány perccel telefonáljon a szállító, hogy az 5 perces címen tartózkodási idejét ne lépje túl!
- A kiszállítási díj 1 címre 1 kiszállítást foglal magában. A szállítónk egy címen maximálisan 5 percet tud tartózkodni. Ha a vevő, illetve a kedvezményezett hibájából meghiúsul a kiszállítás, második kiszállítást 2500 Ft ellenében tudunk teljesíteni, vagy üzletünkben díjtalanul átveheti személyes.
- Plusz – minusz 10 perc hamarabb érkezés, illetve késés előfordulhat a forgalom és vevő kiszolgálás miatt.
Használati útmutató:
A webshop a szokott módon működik. A kiválasztott termékeket be kell tenni a kosárba, majd kezdeményezni kell a kosárban lévő termékek megrendelését. A megrendelés feladásához elengedhetetlen az ÁSZF (általános szerződéses feltételek) elfogadása, valamint a szállítási és számlázási adatok megadása.
A termékekkel kapcsolatos tudnivalók
A termékek kategóriákba vannak sorolva. A kategóriarendszernek két szintje van (fő- és alkategóriák). Ugyanaz a termék esetleg több kategóriához is tartozhat.
A termékek bruttó árban vannak megadva (az áfát is tartalmazza).
A bejelentkezés előfeltétele az úgynevezett regisztráció, ami a szállítási és számlázási adatok megadásával egyenértékű. A bejelentkezéshez az email cím és a jelszó szükséges. Az elfelejtett jelszót a rendszer kérésre e-mailben megküldi.
A kosár kezelésével kapcsolatos tudnivalók
A kosárba tett termékek darabszáma megváltoztatható, és egy tétel mindenestől is eltávolítható a kosárból.
A vásárlás bármikor tetszőlegesen folytatható.
A kosár tartalma a megrendelés feladása előtt bármikor megváltoztatható, ill. a vásárlás szabadon folytatható.
A megrendelés feladásával kapcsolatos tudnivalók
A megrendelés feladása – az üres kosár esetét leszámítva – bármikor kezdeményezhető. A megrendelés feladásához új vásárlóként regisztrálhatsz vagy regisztráció nélkül is leadhatod rendelésed. Ha már visszatérő vásárlónk vagy, akkor csak jelentkezz be.
A megrendelés feladása előtt ki kell választani a fizetési/szállítási módot is.
A megrendelés tényleges feladása előtt ellenőrizni kell, hogy a kosár tartalma megfelelő-e.
A megrendelés feladásához el kell fogadni az ÁSZF tartalmát, és ezt egy jelölőnégyzetbe rakott pipával jelezni is kell.
A megrendelés csak a MEGRENDELEM gombon való kattintás és a rendszer pozitív nyugtázása után továbbítódik. Önmagában tehát sem a bejelentkezés, sem a regisztráció, sem az ÁSZF elfogadása nem jelenti azt, hogy a megrendelés feladása megtörtént volna!
A megrendelésről a vevő e-mailben visszaigazolást kap, amelyben a megrendelés minden lényeges adata szerepel.